Is jouw toestel stuk maar heb je geen tijd om zelf langs te komen? Of woon je simpelweg te ver weg om langs te komen? Stuur dan jouw toestel op voor reparatie!
Hoe werkt het?
Je krijgt nu per mail een bevestiging van de reparatie. Bij de mail zit een verzendlabel en het aanmeldformulier.
Volg daarna de volgende stappen:
TIP: stuur het toestel altijd verzekerd op, zo weet je zeker dat het toestel bij ons aankomt. Mocht het pakket onverhoopt kwijtraken dan ben je hiervoor verzekerd. Wij sturen het toestel ook altijd verzekerd retour.
Bewaar het verzendbewijs van jouw apparaat met de track & trace code goed.
Nadat wij jouw apparaat per post hebben ontvangen, gaan wij direct aan de slag. Onze getrainde repair engineers controleren eerst of de schade aan jouw apparaat overeenkomt met de door jou ingevulde gegevens op het aanmeldformulier. Mocht dit afwijken, houden wij jou uiteraard op de hoogte. Wij zullen nooit een reparatie uitvoeren zonder overleg.
Nadat de reparatie is uitgevoerd en jouw apparaat weer helemaal in orde is, ontvangt je van ons een betaal-link via de mail waarmee je kunt afrekenen.
Bevestig je de betaling van de reparatie voor 17:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde dag retour!
Wij hebben een PostNL vestiging in het pand zitten en kunnen dus tot het einde van de dag jouw toestel terug sturen.
Fout: Contact formulier niet gevonden.
Fout: Contact formulier niet gevonden.